Pettson och Findus

Vilken underbar vårdag vi har haft idag.
Jag tillbringade den till att börja med på jobbet men slutade redan kl 12. 
När jag kom hem så började Martin med lunchen, vi väntade nämligen besök av familjen Nilsson/Behrendtz.
Vi tog tillsammans en go liten promenad till Brastad folkets hus där det visades Pettson och Findus teater. 
Direkt efteråt tog "männen" med barnen hem och jag och johanna gick på Me&I party hos gabbi.
 
 

Vad har vi då annars gjort sista tiden..? 
Igår invigde vi årskorten på Nordens ark när vi tog en heldag i solen där, vi fikade i varghyddan och fick se Tigern på riktigt nära håll, efter det hade vi en nöjd son. 
 
 

För några dagar sedan tog tilda sina första steg, 3 steg stapplade hon mot katten men det var nog ett misstag från hennes sida, jag tror inte hon vet vad hon gjorde och efter dom har det inte blivit några fler steg. Men senaste två dagarna har hon släppt det hon håller i och ser precis ut som om hon tänker gå iväg, men då sätter hon sig och kryper istället men det är nog inte så långt borta nu. Jag tycker dock de e ganska skönt sålänge hon inte går, det går så jäkla fort då. 
 
släpper och står såhär länge länge men vågar inte gå iväg..

 
Nu hoppas jag att solen kommer kika fram mer och mer för jag är helt svältfödd på solsken. 
MÅSTE! HA! SOL! NU!
 lite sommarlängtan!

 
William hjälper mormor och morfar att vara hundvakt, han är så stolt när han får hålla själv.
 
 
 
Nu ska jag lägga mig i soffan en stund innan det är natti natti. Imorgon har jag tänkt mig en sovmorgon, hoppas barnen är med på samma bana. *önsketänkande*

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenny

En snart 25årig tjej, lever ihop med mannen i mitt liv på vackra västkusten, tillsammans har vi William -10 och Tilda -13

RSS 2.0