Det blev en dag på stranden..

 
 
 
 
 
Idag har vi spenderat dagen på stranden jag och mina två små tillsammans med Gabbi och hennes hjärtan Elise och Filip. Vi fikade, lekte vid strandkanten och William och Elise var som två fiskar i vattnet. Vi passar på innan sommargästerna ockuperat stranden.
Fredag kväll idag och Martin jobbar sent, han är hemma efter 22 så jag har hela kvällen själv framför tvn, då passar jag på att nörda Håkan konsert från skansen förra året.
I förrgår bestämde jag och isabell oss för att jaga Håkan biljetter till Ullevi, det skulle släppas mer biljetter igår kl 12:00 och jag satt redo en halvtimme innan och sökte men dom va redan då slut, hur fan är det möjligt undrar jag? Hur kan biljetterna vara slut 30 minuter innan som skall släppas?...
Riktigt besviken och förbannad var jag men isabell hittade senare på kvällen biljetter på en sida som köper upp biljetter och sedan säljer myket dyrare.. Egentligen borde man absolut INTE stödja det(!!!) men vad gör man, Håkan lär aldrig mer spela på Ullevi och att vara med om ett förmodat publikrekord på över 65000 kan man inte bara missa, jag har älskat håkans musik så länge jag kan minnas så detta är ju once in a lifetime för mig.. Överpris fick det bli men jävligt glad är jag över att vi kommer iväg!
Imorgon är det helg, Martin är "ledig" vilket betyder att han bara har jour men vi får i alla fall vara tillsammans alla fyra hela helgen, tjiho!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenny

En snart 25årig tjej, lever ihop med mannen i mitt liv på vackra västkusten, tillsammans har vi William -10 och Tilda -13

RSS 2.0