Efter regn kommer...?

ännu mera regn? 
Det är iallafall precis så det känns just nu. Jag vill ha sol och värme, dom påstår att det kommer i slutet på veckan, det håller jag mina tummar för.
Martin jobbar eftermiddag idag och efter att barnen ätit lite pannkakor vid 15tiden så klättrade dom på väggarna och Aston behövde ut så vi trottsade regnet, paltade på oss regnkläder och gick ut i skogen. 
Det enda som inte tyckte om vädret var nog jag. Vi har fått ungar vars favoritsyssla är att vara ute.
Det spelar ingen roll hur vädret är, hur länge vi har varit ute eller hur trötta dom är, när vi ska gå in blir dom båda två så ledsna och arga, dom bryter ihop och "VIIIIIILL INTEEEEE" gå in.
William tänkte inte alls gå med hem ifrån skogen förut trotts att vi va dyblöta, regnet öste ner men han satte sig på grusvägen och sa att han faktiskt visst tänkte sova i skogen med vargarna inatt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa två alltså, gud vad jag älskar dom, dom fyller mitt hjärta till bredden med all kärlek men oj vad dom kan testa mitt tålamod just nu, lilla fröken har en vilja utan dess like och storebrorsan är så stor så han bestämmer allt själv, tycker han.
Vissa dagar känns det som om dom bråkar om precis allt och ibland är dom så goa och snälla mot varann, det är väl precis så som det ska vara.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenny

En snart 25årig tjej, lever ihop med mannen i mitt liv på vackra västkusten, tillsammans har vi William -10 och Tilda -13

RSS 2.0