Utflykt, grävning och lite mors dag..

Barnen sover och Martin har lagt sig för att sova ett par timmar innan nattjobb, själv har jag parkerat mig i soffan, kikandes på tvn och bläddrandes på nätet och lägger in bilder från mobilen till datorn. 
Det är roligt att bläddra tillbaka i bilderna och jag är så glad över att jag fotar och filmar barnen mycket.
Senaste dagarna har jag filmat william mycket, han har nämligen precis lärt sig att cykla utan stödhjul.
Stora killen, att se honom så stolt när han lyckas starta och stanna själv gör mig så glad. 
Han börjar verkligen bli duktig på det nu, såklart ska det förevigas på film.
 
Idag har jag och barnen och mamma varit på utflykt till Happy price i tanum, Där fanns en hel del att handla och vi han med en fika innan vi åkte hem igen.
 

Imorgon ska Tilda följa med sin faster in till Emaus i Uddevalla, det kommer hon älska.
 
Jag och Martin ska på "utvecklingssamtal" på förskolan.
 
 
Idag har vi börjat att gräva bort grus och gräs där vi skall göra en ny uteplats. 
Barnen ska få ha sin pool där och vi ska ha några små möbler som kommer att stå i kvällssolen, det blir nog super när det är färdigt.
 
 
 
I söndags var det mors dag, det var väl ingen som missade.? 
Jag fick sovmorgon till 9, sedan smarrig frukost och sedan åkte vi ut till lysekil och åt lunch på restaurang Pråmen, riktigt gott var det. Dels maten men även att sitta och äta precis vid havet gör det så mysigt.
 Myslunch på pråmen
 
Frukost hemma med mina tre älsklingar
 
 

Ha en fin kväll!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenny

En snart 25årig tjej, lever ihop med mannen i mitt liv på vackra västkusten, tillsammans har vi William -10 och Tilda -13

RSS 2.0