vardagsliv, utflykter och lite däremellan..

En liten update om livet här på gårdsvägen, allt går på i rasande fart och jag har svårt att ta in att om 3 månader skall vår lillskrutta börja på förskolan. Återstår att se vilken avdelning men hon fick iallafall en plats på samma förskola som storebror. Det kommer nog bli bra vilket som. 
På västkusten kom sommarn men vände sedan igen och nu har det regnat, regnat och regnat lite till i några dagar. Jag längtar efter lite sol och värme igen men ungarna verkar inte störas nått nämnvärt över att det regnar när dom är ute, snarare kan dom hoppa i vattenpölar hur länge som helst. 
 
 
 
 
Över helgen har solen tittat fram men värmen har väl inte direkt varit brutal...  Jag har jobbat men vi har försökt ta vara på det ändå och varit ute så mycket som möjligt. Hör och häpna så föreslog pappan i familjen en lite utflykt till stan med lite promenerande, kikande på havet, båtar och sedan åt vi thaimat. 
Sedan åkte vi hem och tog med oss fotbollen och gick till planen för att spela lite.
 
 

Så enkla och lätta utflykter, det behöver verkligen inte vara komplicerat för att barnen ska bli glada och tycka om utflykter. Vi har faktiskt tagit vara på våren ganska bra tycker jag och hittat på små grejer, varit på nordens ark några gånger, även varit ute i skogen och lite annat smått.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag parkera mig i soffan, barnen sover och jag ska se på kalla fakta om en stund. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenny

En snart 25årig tjej, lever ihop med mannen i mitt liv på vackra västkusten, tillsammans har vi William -10 och Tilda -13

RSS 2.0