Kalas

Tänk att imorgon fyller hon ett helt litet år vårat lillhjärta. Lilla lilla älsklingen..
Idag hade jag och Jenny bjudit in till barnkalas eftersom våra små fyller med bara 2 dagars mellanrum. Smidigt att slå ihop det då vi ändå har hela mammagruppen gemensamt. 
Tack till alla ni som kom och gjorde barnens kalas så fint. Och ett stort tack för alla enormt fina presenter.
 
 
På kvällen kom barnens farmor och torbjörn och Faster och Linus. Ännu mera paket och tårtätning.
 
 Smakar på tårta för första gången när man fyller 1, precis som brorsan fick.
Vid 18 tiden var det jamas och välling och lilla slocknade fort. 
Om 2 timmar för ett år sedan gick vattnet.. Helt otroligt att det redan är ett år sedan.
 
Nu ska jag lägga mig och nana, resten av familjen sover redan.
Imorgon är det sång och paket på sängen som gäller!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenny

En snart 25årig tjej, lever ihop med mannen i mitt liv på vackra västkusten, tillsammans har vi William -10 och Tilda -13

RSS 2.0